Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MetalMilitia


MetalMilitia

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt navn er Krister, og jeg bor på en øy rett utenfor Bergen kalt Askøy.

Jeg har spilt en god del instrumenter. Blant annet Piano,Trombone,Klarinett,Gitar (akk.), Bass og trommer ;)

På fritiden henger jeg med venner, øver på gitar, eller lager hjemmesider (nice combo..)

Erfaringen min med gitar er meget liten, men skal til jul kjøpe meg min første el-gitar og håper å få til noen bra låter der.

Gitaren jeg har sett meg ut er denne, og jeg lurer på om jeg kunne fått noen comments på om dette er ett bra kjøp for en nybegynner.

Grunnen til at jeg ble med her på gitarnorge, er fordet dette virker som ett hjelpsomt sted som jeg sikkert kan få brukt for når jeg skal lære meg ett av musikkens underverker.

Jeg liker er Metallica, ACDC, Fleetwood Mac, Iron Maiden, Freddy Mercury, og mangen flere ;)

Er det noe mer du vil vite om meg, er det bare å spørre.

E-post/msn kan du få hvis du spør B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, linken din ga bilder av tre forskjellige gitar-pakker. Hvilken av dem tenkte du på?

I allefall, du har så rett i det du sier om at det er et hjelpsomt sted. Selv trives jeg veldig godt her, så velkommen skal du være, og så får vi håpe på at du blir en aktiv poster her, eller i det minste trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.