Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

marshall


Angus

Anbefalte innlegg

ANGUS! Skjer a? Sett og prøvd noen Marshaller i det siste ell?

Angus hadde en lik tråd tidligere i år, og fikk mange av de samme svarene der også. Virker som han ikke gidder å lese det folk svarer.

Dette er den tredje tråden hans om en billig 100 Watts Marshall:

Hvem har billigst Marshall 100 watt forsterker til en god pris???

Hvor får man kjøpt en bra 100 watt marshall rør forsterker til en brukbar pris?

har dere noen tips til gitar foretninger på net som har en rimelig pris på en marshall 100 watt?

Du har hatt tre tråder om dette, med så og si samme spørsmål. Du har fått en del svar/tips og råd, du følger lite opp med spørsmål........

Hvis du skal forvente å få svar på det du lurer på må du være aktiv selv! Nå har du fått en del hjelp, hvor langt er du egentlig i handleprosessen? Har du en grei oversikt over Marshall forsterkere du tror kan passe deg, evt. andre merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmmm ...

Har litt lite penger skjønn'r u'

var mange som ville ha den når jeg kjøpte den, men måtta godsnakke litt med eieren for å få den.

Røverkjøp imo.

Har fikset den opp litt også, er i bedre stand enn når jeg fikk den :ninja:

Hadde jeg hatt penger hadde jeg sikkert gidd opp mot 20-25 lapper for den altså, men når jeg slapp unna med under 10 så skal jeg ikke klage ...

er ikke bare bare å være fattig student OG spille på samme amp som Jimmy Page :wub: (endelig fått meg Les Paul igjen og nå)

Endret av andreaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.