Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gersen


Gersen

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er jeg som er Gersen.

Egentlig så heter jeg Andreas, men det skal egentlig ingen vite om.

Jeg spiller selvfølgelig gitar, også spiller jeg ukulele, mandolin, munnharpe, munnspill, blokkfløyte, og på slurva. Jeg kan også til nød beherske trommer og piano/keyboard, også spillte jeg kornett og trombone i korpset en gang, så jeg kan det litt enda også, men det er gitar det går i.

Når jeg spiller gitar, så spiller jeg på en Gibson SG Special, som ikke er så alt for gammel. Jeg kjøpte den for litt over to måneder siden.

Jeg har ingen ordentlig amp, og jeg spiller på en Micro Cube. Jeg har nå planer om å kjøpe meg en Fender Blues Junior, eller evt. no annet, om jeg plutselig skulle endre meninga mi om Fender'n.

Jeg spiller også litt bass, men ikke på samme... hva skal jeg si?.. Nivå, som jeg spiller gitar på. Bassen er et instrument jeg plukker på uten å vite helt at jeg gjør det, men jeg bare gjør det, for jeg har ikke noe annet å gjøre. Bassen er en gammel Maya-bass (jeg har aldri hørt om merket, men så er jeg ikke så veldig inn i sånne bass-merker og modeller), som jeg har fått lov til å låne/bruke av faren min, fordi han aldri brukte den selv. Faren min hadde fått den av min onkel, som hadde fått den av sine foreldre i konfirmasjonsgave. Onkelen min skulle da kjøpe seg en ny bass for noen år tilbake, og faren min fikk da den gamle. Bassen er nøyaktig 30 år gammel. Sånn nesten i alle fall. Til opplysning har jeg ingen bassforsterker. Men det trenger jeg ikke.

Sånn ellers så lever jeg et ganske fredfullt liv. Jeg er ingen partygutt, og jeg har bestandig vært litt roligere en nødvendig. Jeg skal gå siste året på ungdomsskolen nå, noe jeg gleder meg til, for da er det ikke så lenge til jeg slutter. Jeg skal søke meg på musikk på VgS, også får jeg håpe jeg kommer inn. Jeg kommer i alle fall ikke inn på karakterene.

jaja...

Edit: Jeg er 15 år.

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er newbie selv

Ser ikke akkurat på meg som nybegynner, men. En bittelitt viderekommen amatør, kan du si.

Lissom hakket etter 'Viderekommen nybegynner'.

Har forresten spellt gitar i snart to år. Ikke lenge, men...

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.