Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utenlandske musikkbutikker som shipper gratis til Norge?


ApoteX

Anbefalte innlegg

http://www.musik-service.de/

Alle prisene der er inkludert tysk MVA, men siden du skal ha det shipped til norge, så slipper du å betale tysk MVA, defor blir samlet pris for shipping og utstyr lavere enn det som står...

Får meg til å smile hver gang når de legger til shipping kostnadder, og jeg får lavere pris :)

Ja, for du betaler jo ikke MVA inn til Norge...

Det måtte man betalt uansett, og det er ingen amerikanske butikker som gjør det samme...

du betaler ikke tax til music123.com. Den er det UPS som ordner når pakka kommer til Norge. (i tillegg legger de på endel gebyrer selv).

Syns UPS er i dyreste laget på små bestillinger. Hvis jeg skal ha et trompetmunnstykke må jeg betale over 30 $ i porto, dvs like mye som munnstykket i seg selv. En annen side tilbyr shipping via den vanlige posttjenesten i USA til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, eg har et problem. eller et spørsmål.

hvis eg bestiller en presonus firepod fra music123.com, ka vil det koste? den koster 600$ der, men eg lurer på ka det blir med frakt, toll moms og alt det..

noen som har et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.