Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jackson


deathaven

Anbefalte innlegg

går å sparer penger til en Jackson DGMGFF. noen som har noen erfaringer med denne gitaren, eller om det er noen andre i den prisklassen som er bedre. vurderte en stund KH202, men den har fått litt dårlige anmerkninger rundt om kring har jeg lagt merke til. Jackson gitaren er dævendøtte med fet syntes jeg, med flame inlays og greier og greier:). tøff tell metal!

hovedsaken er den: en slik type gitar, med reverse head er det jeg er på utkikk etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av Jackson. Har 3 selv nå, og er på utsikk etter fler. Som deg er jeg stor fan av Reversed headstock. Har ikke prøvd den modellen du er ute etter , men fler andre Jackson. Jeg liker spesielt halsene som er tynne og raske. Det er absulutt en metal gitar.Det eneste som er at jeg tror denne kommer med EMG Hz, noe som jeg vill byttet ut med EMG 81 .Eller som et alternativ kan du se på ESP ( LTD ) M-1000 Deluxe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en DKMG, men er ikke helt sikker på hva som er forskjellen mellom den og DKMGFF. Dette er min første elgitar så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, men jeg er uansett storfornøyd med den. Kompiser av meg som har egne gitarer blir også imponert over lyden i den. EMG TurboCharger syns jeg også funker fett. Mulig 81/85 gir bedre lyd, men for min del holder det i massevis med HZ'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en DKMG, men er ikke helt sikker på hva som er forskjellen mellom den og DKMGFF. Dette er min første elgitar så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, men jeg er uansett storfornøyd med den. Kompiser av meg som har egne gitarer blir også imponert over lyden i den. EMG TurboCharger syns jeg også funker fett. Mulig 81/85 gir bedre lyd, men for min del holder det i massevis med HZ'ene.

FF er flame dekor i halsen ellers samme gitar

p23928b-627f5b2dc086a19b3e1677e23b51d03f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.