Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DEAN ML-79


alarn68

Anbefalte innlegg

Hei

Har oppserver en artigliten ting angående salg av gitar.

Har en dean zx til salgs til kr 3300 som jeg selger 1000 kr rimeligere en riff.

Mange kjøper denne gitaren og man kan vel kalle den en hit men jeg synes nu ikke selv prisen jeg har er ekstremt bilig så nå skup kan man jo ikke kalle det og nå speigjel bra gitar er den nu aldeles ikke. Men nå kommer det jeg synes er lit rart. Har også en splitte ny

DEAN ML-79 som du må betale nesten 8000 lapper for på riff. Denne fikk jeg meget gunstig inn og tenkte ja da lar vi den gå bilig så noen kan gjøre seg en god handel og satte en pris på 4500,- .Men ingen bryr seg om den? Jeg er rimelig sikker på at vis jeg hadde satt prisen op hadde folk ringt på den også eller ?

Annonsene liger på finn.no separert.

ER det non som har non tanker angående dette :mellow:

ML-79 er da en hundre ganga bedre gitar en denne bilig modellen ZX eller ????????

9_-189212651.jpg

9_1852501177.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sida di og sikla på den gitaren plenty ja, og det er en veldig god gitar etter det jeg har hørt!

Det eneste jeg har å utsette er at bildene på sida er litt mørke. Med litt mer smigrende bilder så tror jeg flere hadde vist interesse. Men ja, det er rart at den ikke er solgt ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært på sida di og sikla på den gitaren plenty ja, og det er en veldig god gitar etter det jeg har hørt!

Det eneste jeg har å utsette er at bildene på sida er litt mørke. Med litt mer smigrende bilder så tror jeg flere hadde vist interesse. Men ja, det er rart at den ikke er solgt ennå :)

Hei

Du hadde rett tokk non nye bilder av gitaren i bedre lys og vips var den solgt.

Får in en ny ML79 med lit spesiell farge kun 100 laget i denne fargen.

07_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.