Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitarfetish.com


HalTan

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å fikse opp på en gitar jeg har stående, og er ute etter litt småtterier i billig-men-bra-klassen. www.guitarfetish.com har fått gode skussmål rundt omkring, men er det noen her som sitter på førstehåndserfaringer med sakene deres selv, eller i det hele tatt har noen motforestillinger eller anbefalinger? Kan tenke meg et par PAF (eventuelt litt hottere) til å sette i en mahognigitar som har et par mikker med litt vel moderne lyd for meg, dessuten skal jeg ha et sett med 3x2 stemmeskruer og en ny tune-o-matic-bro eller lignende (hadde vært fett med en bigsby, egentlig). Denne forhandleren har fått mye skryt på bl. annet harmony central-forumene, og er uten tvil grisebillig (i alle fall om en skal tro på alle anbefalingene).

Noen kommentarer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to "dream 90", P90 i humbuckerstørrelse, i en Cort MGM-1. Disse var ihvertfall meget bra, meget balanserte og med "stor" lyd. Har også prøvd en GFS "hot rail" mikk i en strat, og den var også utmerket. Kan ihvertfall anbefale disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.