Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fått meg ny bass


Leonard

Anbefalte innlegg

Da jeg leste posten til MjaMjo om at han hadde fått seg ny bass, kom jeg på at jeg også hadde fått meg ny bass. Riktig nok er det en liten stund siden, rundt 3 uker. Jeg skulle poste det, men hadde ikke kamera så jeg ventet til jeg fikk tatt noe bilder. Så forsvant jeg til Paris.

Ble liksom ikke noe av den posten :P

Uansett... Etter et par måneder med testing så ble det til slutt en MusicMan SUB. Fikk den for 6.700. Helt ny :D

En slik en

MUS-SUB-BLUE.jpg

Planen var at den skulle vær svart. Men slik ble det ikke. De hadde 4 musicman basser, 3 ute i butikken og 1 på lageret. De som var ute i butikken var svart, så det slo meg ikke å spør hvilken farge den på lageret (den jeg skulle få). Så da jeg kom hjem og pakket den ut fikk jeg en liten overraskelse.

Jeg valgte å beholde den. Det var jo ikke slik at den ble så mye bedre hvis den var svart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D :D

6700 var nok ikke veiledende pris. Den kostet egentlig 10.000.

Etter å ha pratet litt med dem (og vaset rundt i butikken deres i 2 måneder uten å kjøpe noe) så ble vi enig om en fin pris :D

Sinnsykt bra lyd på den. Det eneste som slo den var en StingRay, og en eller annen sinnsyk Presicion Bass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :) Kjempebra basser!!

Fargen er en vane- og smaksak. Den er helt 100% underordnet, og den der er ikke stygg en gang! :D

Det er riktig at veiledende pris er 10.000,-, og på Sound1.no får du den for 8890,-. Så der har du gjort en kjempegod handel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.