Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Akkustisk


saft

Anbefalte innlegg

Allriiiiight! :D

Fikk gitaren i går :D

Er råfornøyd så langt :D Var faktisk perfekt satt opp og nestn perfekt stemt tilogmed :lol:

Finishen er helt uten noen feil, spillbarheten er helt upåklagelig og lyden er suveren :) Har kun testet den "plugget i" en gang, men skal nok få testet det mer (det låt i hvertfall svært lovende) :)

Er ellers en pen gitar å se på også ;):P

Har du spørsmål så fyr løs (er ikke vant til å skrive anmeldelser av ting, så du får heller spørre om du lurer på noe) ;)

Høres bra ut ja:) Men hva betalte du for den?

Verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Takamine EGM532SC? [...]

Har den, anbefaler den, har anbefalt den tidligere, men det var en fyr på gitarnorge som hata den :( Husker ikke om han skrev hvorfor han ikke likte Takaminen, gidder ikke sjekke, men hvis han titter innom denne tråden håper jeg han gir gode grunner for å ikke kjøpe Takamine-gitaren.

Musikk læreren min har en sånn en... Han sier det er den beste gitaren han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allriiiiight! :D

Fikk gitaren i går :D

Er råfornøyd så langt :D Var faktisk perfekt satt opp og nestn perfekt stemt tilogmed :lol:

Finishen er helt uten noen feil, spillbarheten er helt upåklagelig og lyden er suveren :) Har kun testet den "plugget i" en gang, men skal nok få testet det mer (det låt i hvertfall svært lovende) :)

Er ellers en pen gitar å se på også ;):P

Har du spørsmål så fyr løs (er ikke vant til å skrive anmeldelser av ting, så du får heller spørre om du lurer på noe) ;)

Høres bra ut ja:) Men hva betalte du for den?

Verdt pengene?

betalte 7990,- - absolutt verd pengene mener nå jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.