Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender 59' Bassman 4x10" på full pøk!


Gjest

Anbefalte innlegg

Denne saken overraska meg stort når jeg nylig fikk tulle litt med en sånn en. Men jeg hadde ikke anledning til å fyre den skikkelig opp... Noen som vet av opptak hvor man kan høre dette? I gitarsammenheng altså...

Dette er jo en av de virkelig populære ampene så det kan vel ikke være vanskelig å finne ei låt med en Bassman i tutta colore! (Jajaa... Vet det ikke har noe med "full fres" å gjøre, men jeg syns uttrykket er for bra til å la være å bruke :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om noen opptak av disse. Vidar Busk har jo brukt en del sånne i det siste da, riktignok topp og 2x12"-versjonen, men.

Uansett, det jeg ville fram med, var at en bekjent av meg har bygget en 100% kopi av en original 59' bassman, uten printplater og denslags som fenders senere utgaver har vært fulle av. Har ikke prøvd den, men den skal visst ha en cleanlyd som overgår det aller meste. Det beste av alt også, tror ikke han skulle ha mer enn ca 12k for den.

Har noen bilder av den liggende på dataen, let me know if you're interested! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.