Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Demping


Siss29

Anbefalte innlegg

Når du bruker venstrehanda kan du en langt mere funky lyd en når du bruker høyrehanda. Selv bruker jeg begge tenkikkene, alt ettersom hva jeg skal spille. Skal jeg spille en del sweeping og slik så er demping med høyrehanda ganske greit, for da slipper man at de tidligere tonene renner over de andre, men viss jeg vill spille noe funky-aktig greie bruker jeg venstrehanda, da for man også litt mere "smelle" aktig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, så hadde jeg slettet halve tråden her. Irriterende når folk begynner og snakke dritt og om helt andre ting en tråden opprinnelig handlet om. Skjønner ikke at det skal være nødvendig å begynne å krangle slik. Enkelte hannkjønn er bare noen j... store kverulanter. Oppfør dere i trådene mine, eller så blir jeg sint :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort oppmerksom på denne tråden. Og har slettet innlegg som ikke har noe med saken å gjøre.

Hvis svar er gitt må det være åpent for å elaborere rundt tema. Og ja, dere burde ha vett nok til å tenke før dere poster. Dere skulle meldt dere inn i GGG-U: Gretne Gamle Gubber - Ungdomsgruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort oppmerksom på denne tråden. Og har slettet innlegg som ikke har noe med saken å gjøre.

Hvis svar er gitt må det være åpent for å elaborere rundt tema. Og ja, dere burde ha vett nok til å tenke før dere poster. Dere skulle meldt dere inn i GGG-U: Gretne Gamle Gubber - Ungdomsgruppa.

Kanskje slette de to siste innleggene mine også. Ellers så virker det jo som om jeg hisser meg opp over ingenting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.