Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Collage på gitar.


Anbefalte innlegg

Etter mange fine ideer som det ikke ble noe av, har jeg kommet fram til at det skal lages en "colláge" på gitaren min med utklipte bilder fra gamle gitarblader, spørsmålet er, hvordan lim skal jeg bruke for å ikke skade treverket eller gjøre utklippene gjennomsiktige?

Så vil jeg også ha klarlakk over, så lurer på hvilken klarlakk og hvilken fremgangsmåte jeg skal bruke for å få best mulig gjennomsiktighet til de fargefulle puddelrocker-utklippene?

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet ut av hvilket lim jeg skal bruke, men trenger fortsatt å få vite hvordan lakk, husk, den skal se temmelig gjennomsiktig ut å ikke gjøre det mørkere/brunere.

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

holder på med samma møkka på straten min nå, untatt at jeg ikke skal sette på noe collage. har slipt ned all lakken, dvs er inne på selve treverket. bruk canlig papir/trelim, ikke så mye, bare så det ikke er luft under bildet, og bildet sitter fast... så lar du det tørke, og klarlakker over det endelig resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.