Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BLACK DIAMOND


tisi1

Anbefalte innlegg

De har vel et image å ta vare på, spess han i Satyricon, også skal de vel også få frem at de er alle veldig forskjellig typer, jeg mener Tarjei Strøm og han duden fra Satyricon er vel nesten motsetninger og da er det jo kult å lage ei greie med det også, hvis dere skjønner..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel et image å ta vare på, spess han i Satyricon, også skal de vel også få frem at de er alle veldig forskjellig typer, jeg mener Tarjei Strøm og han duden fra Satyricon er vel nesten motsetninger og da er det jo kult å lage ei greie med det også, hvis dere skjønner..?

Ja men Tarjei Strøm er god på trommer, han har den Tommy Lee stilen med trommestikkene bl.a... Bandet han spiller i er kjedelig synes jeg, men det er en annen sak...

Du som sa at Duran Duran liknet på en gjeng med jenter, hva er Twisted Sister da? Jenter, stygge jenter også! :D De har en bra sang, I wanna rock, det er festsang det! Men ellers peker begge tomlene ned! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Black Diamond Brigade prosjektet er genialt. Rett og slett.

Men hvorfor i helvete dro de en amerikaner inn i dette?

De kjenner sikkert han... Og, er det så sinnsykt mange gode norske bassister? Tror ikke det...

Er enig i at det er genialt, det ser ut som de har spilt sammen i 15 år, så samspilte virker de... Tror ikke de har spilt så mye med hverandre tidligere, Euroboy og Torgny Amdam har spilt litt tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke diss kiss...

hehe det rimte  :mrgreen:

Håper ikke den var til meg, fordi Kiss er fett! Har ingen plater av Kiss, men hører når jeg får sjansen.... Sminken er kanskje litt unødvendig, selv om det er varemerke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslak Johansen (eller Johnsen) er også utrolig dyktig. Han har spilt i forskjellige band, husker dessverre ikke navnene på de banda.

BTW: Kanskje jeg er helt vekke, satt her og hørte på radioen her om dagen og da spilte de Limp Bizkit med Behind Blue eyes, og etterpå sa de at det var The Who som hadde originalen til denne. er det noe jeg burde vite, for jeg visste ikke det før noen sa det til meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig med de fleste i dette!

Jeg syns det er driitbra!! :D

Deryck: det fins mange utrolige bra bassister. Nikolai Eilertsen f.eks!

Eller fyren som styrer musikksenteret i lillestrøm :P

Ja det finnes nok en del bra bassister, men det er ikke sikkert de gutta kjenner til noen... Billy Gould er profesjonell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.