Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen her som...


Halvorsen

Anbefalte innlegg

Tar deg på ordet, legg ut et feiende flott forsøk på denne soloen her på gitarnorge! :D

Han må jo kunne kommentere innleggene uten å kunne å spille bedre selv?

Vi kan jo kommentere store gitarhelter som petrucci, vai, romeo og den der slags uten å være bedre fordi vi ikke liker dem? selv om jeg liker dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo kunne kommentere innleggene uten å kunne å spille bedre selv?

Vi kan jo kommentere store gitarhelter som petrucci, vai, romeo og den der slags uten å være bedre fordi vi ikke liker dem? selv om jeg liker dem ;)

Klart. Har bare fått inntrykk av at personen jeg rettet innlegget til er litt "høy på pæra" mtp. egne gitar-ferdigheter (dette er mitt inntrykk og det kan være feil det ;)). Var litt kjapt ute med den utfordringen, som ikke var noe sakelig i det hele tatt, beklager den. My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mitt klipp suger, fikk bare lyst å lære den når han etterlyste.. Hvordan jeg lærte den mm står i posten min ;)

Sure bends pga fingertuppa, og siste deln lærte jeg egentlig aldri, tok det bare på sånn circa feel, som jeg vet var crappy.. :) Men når det kommer til stykket, så skal det litt til for å spille den helt lik Dime..

Oh meen, må ikke glemme den gode tappinga mi ;)

Endret av _MASTER_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at di ikke var helt feilfrie men isvarte...eg har nå ik kjangs å kalre den dær...hvor mye øving må til for å oppnå noe sånt for en som har spilt i 1-1/2 år...får ik helt skikkeli til hoved riffet helelr hehe... er jo enklere å spille 5 minutes alone ,walk osv....

ikke for å være frekk eller noe, men hva var det egentlig du prøvde å få frem her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.