Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Presicion


Coff

Anbefalte innlegg

Har noen testa en Mike Dirnt P-bass? Går den an å få tak i her i landet? Evt. hva koster den?

Ikke bare er jeg Green Day-fan, jeg synes også at det er på tide å få seg en bass, og Dirnt-modellen er ganske rimelig i USA. Sikkert ikke like billig her i landet...

Seriøse svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

Vet de selger i norge , har sjøl spilt på en på hagstrøm i bergen(ikke lenge nok til at jeg kan si noe spesielt om den, men halsen føltes fin, fylte hånden, Badass II broen er solid og bra(har selv en på Geddy Lee Jazz bassen min) og pickupene skal høres veldig bra ut(prøvde den bare "unplugged" så det vet jeg ikke noe om)

fant prisen på den.. 7295 med gig bag ( http://filestore.vianett.no/download/1687/...02005%20NOK.pdf )

tror det er såpass enkelt at du bare går innom nærmeste musikk butikk og spør om de kan få tak i en til deg. eller du kan lete etter en brukt en.

geddy'en min kostet meg 6000 med frakt, i norge hadde den kostet rundt 9000 uten frakt... du vil tjene på å kjøpe fra USA..

Endret av HeavyBassDude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.