Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål om vsti - er i cubase


hkh

Anbefalte innlegg

Spørsmål 1:

Er det mulig å kjøre en vst - plugin flere ganger?

Jeg har noen fete synther med hauger av muligheter og jeg vil ikke kun begrense meg til en lyd per synth..

Kan man gjøre slik at et midi - spor kjører en synth på en preset, mens et annet midi-spor kjører synthen på en annen preset?

Spørsmål 2:

Jeg har installert the grand 2. Jeg får det ikke opp som vst - instrument, men det kommer opp på devices - listen som The Grand 2 Rewiere.

Hordan får man dette til å funke?

Spørsmål 3:

Til høsten skal jeg begynne på lyd og musikkproduksjon - linjen på noroff i bergen. Der bruker de Nuendo. Er nuendo veldig forskjellig fra Cubase? Bør jeg få fatt i Nuendo, eller er jeg godt nok forberedt om jeg kan Cubase sann passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål 1:

Er det mulig å kjøre en vst - plugin flere ganger?

Jeg har noen fete synther med hauger av muligheter og jeg vil ikke kun begrense meg til en lyd per synth..

Kan man gjøre slik at et midi - spor kjører en synth på en preset, mens et annet midi-spor kjører synthen på en annen preset?

Ja, du kan laste inn å mange like synther du vil, men en synth må knyttes til kun ett spor.

Spørsmål 2:

Jeg har installert the grand 2. Jeg får det ikke opp som vst - instrument, men det kommer opp på devices - listen som The Grand 2 Rewiere.

Hordan får man dette til å funke?

Du skal få det opp som en VSTi. Rewire er for ProTools-bruk. Prøv å re-install. Sørg for å installere den her: C:\Programfiler\Steinberg\Vstplugins

Spørsmål 3:

Til høsten skal jeg begynne på lyd og musikkproduksjon - linjen på noroff i bergen. Der bruker de Nuendo. Er nuendo veldig forskjellig fra Cubase? Bør jeg få fatt i Nuendo, eller er jeg godt nok forberedt om jeg kan Cubase sann passe?

Bortsett fra farger og layout så vil du nesten ikke merke noen forskjell på programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.