Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SÅ billige kan strenger bli...


FVH

Anbefalte innlegg

Strengene alene kostet 215 dollar, som med kursen da ble ca. 1400,-.

Så det ble vel rundt 300,- i frakt og toll.

Et tips er å be avsender sette en latterlig sum for hva forsendelsen er verdt, for da må du kun betale toll og moms for det beløpet. Bakdelen er at hvis man forsikrer forsendelsen, så får man kun igjen det beløp som er oppført på pakken.

Jeg har handlet "vilt" på eBay (Gitarer, mandoliner, forsterkere, PA-sub'er, DVD'er, CD'er osv. ) i et par år, og får alltid satt ned verdien hvis det er snak om dyre ting.

Ett par eks. på hva man kan tjene på er:

*Var ute etter å prøve Seymour Duncan Hot Rails, som koster rundt 1600,- pr. stk i Norge. Jeg kjøpte en Strat med tre stykker påmontert for 1700,- på eBay! Riktignok en japanerstrat.

*Fikk en Mackie SRS1500 Sub fra Tyskland for 4900,- Koster veil. rundt 15000,- her.

*Fikk en Trace Acoustic TA100R (fenomenal akustisk amp.) fra USA til 4500,-

*Kjøpte en GUILD F65CE fra USA for 9700,- Sjekket listepris i Danmark for samme modell, oppført til 28000,-

osv. osv. osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre,men jeg er litt sær når det kommer til strenger,og jeg betaler gladelig 110,- for settet så lenge jeg får det jeg vil ha. Hvis nå jeg skulle kjøpe 48 sett for 1400 spennmog så viser det seg at jeg ikke liker strengene,da ville jeg følt meg kraftig skrudd.Takke meg til RotoSound RotoBlues!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.