Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sirkus VG-lista


Greasykid

Anbefalte innlegg

Les dette:

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/09/442849.html

Jeg må si at etter å fulgt litt med på denne debatte, eller hva man skal kalle det, så får jeg litt respekt for Christer. Det krever sitt å stille seg rakrygget opp mot så si hele bransjemusikknorge med Sæmund Fiskvik i spissen.

Dette burde vel egentlig vært gjort for lenge siden. Fiskvik sitter på toppen av matkjeden og styrer som han vil. Dette har han gjort i flere år. Det er jo ikke rart han kan gjøre som han vil heller. Bare se på eksempelet som Christer nevner ang smøring. Han får plater i hagevis og masse annet morsomt for å "rapportere" om salget av en plate til selskapet som gir den ut. Skulle gjerne sett smørekontoen til Fiskvik. Tipper han har fått inn såpass med gaver og annet fjas fra selskaper som jobber litt under bordet. All denne driten gjør jo at han ikke gidder å bry seg med hva selskapene gjør under bordet. Dette bli jo seff ren spekulasjon, men come on! Sånne ting skjer jo hvor som helst og i så si alle bransjer over alt. Se hva som skjedde med de polansatte. Det ble jo et rabalder uten like for de det gjaldt.

Håper virkelig denne saken kan føre til at det skjer ting i musikkbransjen også. Hadde vært bra om kvalitet hadde gått foran sex, dop, utseende (les:mellomrom mellom tenna, Nilsen og Marlin) og hjerteskjærende historier. Men det blir vel en drøm som så mye annet. En får sette seg ned skrive musikk og primært sende demoer til C+C. Skulle man være så heldig å bli plukket opp der, så kan man jo i det minste ha det gøy med sinnsyke PR-stunt...

Rock on!

M

PS: Ja, det er fredag kveld og jeg kjeder meg. Kan ikke kose meg med øl siden jeg skal ut å kjøre bil etterpå. Aaarrghhhhh......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kose meg med øl siden jeg skal ut å kjøre bil etterpå. Aaarrghhhhh......

Enig, Christer gjør noe som burde gjøres oftere (og som sannsynligvis skjer oftere, uten at det blir avdekket). Og så er han modig som stiller opp med karriæren på spill og uttaler seg som om det var den naturligste ting i verden.

ps: Hva skal man med øl når man har bil? Øl er bra, bil er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kose meg med øl siden jeg skal ut å kjøre bil etterpå. Aaarrghhhhh......

ps: Hva skal man med øl når man har bil? Øl er bra, bil er bedre.

Hva pokker skal man med bil i Oslo?? Hæ? Eller Grimstad... ;) Grimstad er jo på størrelse med gata jeg bor i.... :lol:

Nei, føkk bilen!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.