Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mr.Bungles Dean Bass - update !


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Vel vel folkens, siste oppdatering !

melding fra "DA DEAN MAN"

Bernt,

Hooorah!!! They are here. I have been calling and emailing everyone in order that they were purchased and I just ran out of time last night. I am going to try and get these out in the next day or two. Yours should ship by Thursday at the latest. They look great. Looks like #7 is yours my friend. I will let you know when the bass and your other items ship.

Dave

Bass & Treble Music Co.

:shock: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice!  :)

Spørsmål: Jeg ser du har bass med 4 strenger. Det var det eneste man hadde når jeg spilte også. Men når kom 5 strengers bassene, og hva for slags fordeler/ulemper er det ved 4 henholdshvis 5 strengers?

hmmm.... når de kom vet jeg sannelig ikke, men det er en stund siden, den første 5 strengeren jeg prøvde var på midten av 80 tallet.

Jeg spiller på 4 fordi det passer meg best, når jeg har spilt ute har jeg hatt 2 basser med, 1 med E A D G stemming og 1 H E A D.

5 strenger gjør jo at man kommer dypere ikke sant.

6 strenger derimot skjønner jeg egentlig ikke helt poenget med, med mindre man er en Bass shredder og farer opp og ned.... men det ser jo kult ut da !!

Nei jeg holder meg til 4 strenger....kanskje jeg kjøper en 5 strenger en gang, men.......

forresten så har jeg fått tilbud på en 12 strenger

hehehe så kan du jo lure litt på hvorfor jeg vil spille med 12 og ikke 5 eller 6 hehehe... KULT !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.