Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GitarTabs, Chords og pianoNoter.. Til samme sang, : )


Anbefalte innlegg

Du vil lissom ha hele partituret ??

Da tror jeg du heller må søke etter først tabs og chords, og så pianonoter.. www.pianosheets.org er en fin en..

eller www.8notes.com

sistnevnte er vel det du leter etter egentlig, bortsett fra at det er forskjellige menyer etc.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant' date=' men der er det jo gitartabs på alt.. Så da må du ev' date='t fikse det sånn at står noter også, men det funker ikke på versjonen min :([/quote'']

Det er vanlige noter rett under gitartaben.

Nettopp.. man kan velge å ha dette eller ikke, men min versjon av gp klarer det ikke så jeg får ikke opp nota.. bare notelinjene og en hævv med BBBB LLL AAA... Derfor tenkte jeg ikke på det først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant' date=' men der er det jo gitartabs på alt.. Så da må du ev' date='t fikse det sånn at står noter også, men det funker ikke på versjonen min :([/quote'']

Det er vanlige noter rett under gitartaben.

Nettopp.. man kan velge å ha dette eller ikke, men min versjon av gp klarer det ikke så jeg får ikke opp nota.. bare notelinjene og en hævv med BBBB LLL AAA... Derfor tenkte jeg ikke på det først :wink:

Har hatt det samme problemet selv etter at jeg har innstallert Windows på nytt. Sannsynligvis så er det GP fonten som er sletta da den legger seg i font mappa som ligger i Windows mappa. Det du da kan gjøre er å innstallere GP på nytt. Eller få tak i font fila. Jeg bare innstallerte det på nytt jeg ;)

Men forresten så står det i topic navnet at han vil ha piano noter og det som er i GP er gitar noter. Altså det går jo ann å spille piano etter gitar noter, men det som er med piano noter er jo at man har både bass og diskant ikke sant. F og G nøkkel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Er det en erfaren pianospiller vi snakker om her, så leser han gitarnotene, og slenger seg på med litt egne bassganger etc. men jeg tar hintet, seff.. 8notes.com er fin..

Men ingen her som kan sende meg gp fonten da ? Jeg har reinstallert progget ofte, men det funker ikke for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.