Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips for gitarister, mm.


Zep Ledlin

Anbefalte innlegg

For et år siden kom jeg over programmet Guitar rig 6. De hadde en demo med alle funksjoner bare at man ikke kunne lagre, men fullt brukbar til opptak. Den varte i 30 min, så må man starte programmet på nytt. Jeg hadde demoen i tre måneder før jeg så at de hadde sommersalg og jeg fikk hele programmet til halv pris. 1000.- kroner som var latterlig billig med tanke på hvor mange amps, rack, pedaler og muligheter som var der. Det var over 1200 ferdig innstilte lyder i forskjellige sjangere og man kan lagre de i forskjellige filer. Man kan selvsagt justere de å lagre nye, eller lage egne med alt som finnes.

Den har også instillinger for vokal, trommer og mye annet.

Nå har Guitarrig 7 kommet med cubersalgspris, men jeg venter til Black Friday eller Cybermonday i håp om å få oppgradert billigere. Det er masse nytt.

Her er en video

 

Her er nettsiden: Native Instruments Guitar rig 7

Og her kan du laste ned demoen: Note: The demo version runs 30 minutes per session, and can then be reopend to try again. Save and Total Recall functions disabled.

Du klarer deg lenge med den

PS. Dette er ikke ment som reklame, men et godt tips. Jeg tjener ikke noe på det, men den demoen er gratis og verdt å teste...

Endret av Zep Ledlin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Guitar Rig 3(?) for mange år siden. Prøve alt mulig - ink Amplitube, men syns GR var desidert best og enklest i bruk. Skal teste det nye også :) 

Jeg bruker mest Bias FX of Bias FX2, men sliter litt med latency. Hvilken type PC bruker du, og hvordan er forsinkelsene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.