Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall FX Loop


Rocknrolla

Anbefalte innlegg

God kveld!

Har 2 forskjellige marshaller, en sv20 og en Origin 20. 

på SV20 må eg klikke inn en bryter til å få fx loop til å fungere, på Origin må eg ha footswitchen på for å få fx loop til å fungere.. men i det siste forsvinner lyden når jeg kobler til fx loop jackene..…. Noen ideer på hva det kan være? Gjelder begge ampene. Har sjekket kabelen, den e heil og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinner lyden, selv om du har fullverdig operativt signal-kjede? Dvs at signalet strømmer gjennom send, pedal, return - og pedalen er powret med strøm og hele pakken? 

Lurer på om det er sånn på min Marshall JVM, men kun hvis jeg har en ufullstendig loop - brudd i kabel eller ingen pedal tilkoblet. 

Hvordan låter forøvrig fx-loop på disse? ingen støy, signaltap? Jeg har utfordringer med FX-loop på min JVM.. Har funnet ut at det bare er sånn fra fabrikk, dårlig designet loop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Troll skrev:

Forsvinner lyden, selv om du har fullverdig operativt signal-kjede? Dvs at signalet strømmer gjennom send, pedal, return - og pedalen er powret med strøm og hele pakken? 

Lurer på om det er sånn på min Marshall JVM, men kun hvis jeg har en ufullstendig loop - brudd i kabel eller ingen pedal tilkoblet. 

Hvordan låter forøvrig fx-loop på disse? ingen støy, signaltap? Jeg har utfordringer med FX-loop på min JVM.. Har funnet ut at det bare er sånn fra fabrikk, dårlig designet loop.

Det stemmer! 
 

jeg har ikke opplevd støy! Tror eg sender en Mail til Marshall og hører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.