Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Piezo, Midi, Acustisk gitarlyd. Hva finnes?


Soundmannen

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Holder på å skal lage ny gitar, og tenkte jeg skulle få Midi og Piezo Sadler i denne. Har sett på GraphTech:

https://graphtech.com/pages/ghost-pickup-systems

Har søkt litt på youtube, google osv, og klarer ikke å finne noen alternativer. Er det flere en GraphTech som har dette? 

Ser videoene til GraphTech er 12 år gamle så har kanskje kommet noen flere på markedet? Eller er det fortsatt dette som gjelder?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hm- Tar jeg ikke helt feil, har jeg et slikt Ghost- sett som støver ned et eller annet sted.
Etter det jeg vet er det ikke slik at dette er teknologi som har utviklet seg noe vesentlig. Er det endringer, er det såfall på elektronikk- siden, ikke på selve pickupene. 
Kvitter meg gjerne med det jeg har (hvis jeg finner det i alle delene jeg har liggende). Send meg en PM.
Settet er kun innkjøpt, ikke pakket ut en gang. Piffen gikk ut av meg fra bestilling til det ankom.

Har jo forresten en sustainer- gitar med hexpickup og en GR- 55 liggende her også. Det er en veldig artig kombinasjon. Også klar for å finne en ny eier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.