Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fargekoding Fender double tap humbucker


Anbefalte innlegg

Hei. Kan noen fortelle meg fargekoden på fender double tap humbucker, og hvordan denne kobles til obsidian wire terminal for strat 7 step set.Posisjon 7-8-9 og 10.

Jeg har skjemaet som kobler denne til push pull bryter,men sier meg ingenting om hvilke ledning som er hot,series,gnd også videre.

pls.Help

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Takker for svar.Problemet med Double tapen er at fargekodingen er forskjellig fra andre fender buckere.

Har forsøkt med både rød,grønn som "hot" og en haug med andre kombinasjoner (4 ledninger = 10000 kombinasjoner)Brettet funker nå med push pull og 5 veis,men tror ikke jeg får spltt på bucker,og er heller ikke sikker på om fasene er riktig.Men takker,og tror jeg kommer et skritt videre med en av linkene dine.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Takker for svar.Problemet med Double tapen er at fargekodingen er forskjellig fra andre fender buckere.

Har forsøkt med både rød,grønn som "hot" og en haug med andre kombinasjoner (4 ledninger = 10000 kombinasjoner)Brettet funker nå med push pull og 5 veis,men tror ikke jeg får spltt på bucker,og er heller ikke sikker på om fasene er riktig.Men takker,og tror jeg kommer et skritt videre med en av linkene dine.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.litt av ei nøtt....

Takk for at du gidder og leite,må bare prøve og omsette posisjonene på push pull bryter fra skjemaet til Fender ,til rekkeklemma på Obsidian brettet ...om det går.Men mistenker at de heller ikke er like....

Har også sendt en forespørsel både til Fender og Obsidian.

Holder deg oppdatert...i tilfelle du eller andre får samme nøtta😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.Takker for gode ideer og forslag.Men har omsider funnet ut at Obsidian Wire og Double tapen til Fender ikke går over ens.Kobler det heller opp etter Fenders skjema og vraker dermed settet fra Obsidian ...har heller ikke fått svar på forspørsel fra Obsidianwire..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.