mislykketmusikant 200 Skrevet Mars 30 Share Skrevet Mars 30 fikk endelig det jeg har ventet på i flere måneder: min nye eastman oktavmandolin. nydelig instrument, veldig moro å spillle på. var spent på hvordan disse eastman-greiene er, og ble ikke skuffet. skjønnheten selv: 5 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Audun 2 987 Skrevet April 5 Share Skrevet April 5 Tror deg på ditt ord, men fotografering i motlys gir dårlige bevis! Fjonge gardiner da! 😊 Lenke til innlegg Del på andre sider
mislykketmusikant 200 Skrevet April 5 Forfatter Share Skrevet April 5 hehe. takk. jepp, det estetiske er i sentrum i min bolig. Lenke til innlegg Del på andre sider
+andreasf 510 Skrevet April 6 Share Skrevet April 6 Kult, gratulerer! Jeg hadde en Eastman 615 F-style mandolin, som var fine greier. Har en Weber oktavmandolin i klassen perler for svin… Lenke til innlegg Del på andre sider
mislykketmusikant 200 Skrevet April 6 Forfatter Share Skrevet April 6 weber er fine ting. har en mandolin fra de. men det er i en litt annen prisklasse, da. Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå