Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Keiser - Our Wretched Demise (nytt album - 27. november) - kan streames!


Skullkrusher

Anbefalte innlegg

Oppdaterer denne tråden til å omhandle hele albumet, som nå kan streames på YouTube. :) Gøy med mange kommentarer, både i chat og kommentarfelt! 

 

 

 

Opprinnelig post: 

Andre og siste singelen fra den kommende plata vår! En kort og sint banger. Gjerne kom med tilbakemeldinger, det hadde betydd masse. God helg!

 

Endret av Skullkrusher
Oppdatering av innhold, for å slippe å lage enda en tråd.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, juzzizhow skrev:

Sign me up for Vinyl & CD ! :) 🤘

Låter kuler, konger og krutt dette ! 
 

Men kort ? Ja ja ... alt er relativt ! Ramones hadde rukket spille 5 låter på 3:16 ! :D 

Takk for det! Vinyl/CD finnes på https://www.non-serviam-records.com/

Om det er noen trøst så er de fleste låtene på plata fra 5-10 minutter lange. 😁

  • Liker 1
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, VREEEEVROOOOOW skrev:

Dere fortsetter å levere, ja. Gleder meg ikke noe mindre til å høre heile plata nu! Dette er en ganske annen musikkstil enn jeg vanligvis lefler med, men jeg vet å sette pris på god thrash innimellom. Håper også å få med meg dere live en gang.

Takk for det! Vi spiller faktisk konsert på Hjorten Scene 28. november, sammen med Nexorum og Ghetto Ghouls. Nå har vi presentert te to mest aggressive låtene på plata. Resten er nok mer mørkt, variert og progressivt enn de to singlene. Glad for at du setter pris på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja. Det må jeg prøve å få med meg viss økonomien tillater det. Har ikke hørt de andre to banda. Har ikke fått med meg Hjorten heller, faktisk, så takk for den infoen. Nok et konsertsted her i byen jeg kan sende epost til, som så spør om å få høre oss, og så slutter å svare på epost når de innser hva slags musikk vi lager. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i kjelleren på Royal Garden i Kjøpmannsgata. Kjempestilig lokale. Det har vært yacht-klubb tidligere, så man sitter i svære, hvite skinnsofaer. Veldig Miami Vice-stil over plassen!

Har dere vært i kontakt med Legend? De arrangerer jo konserter. Gi de et vink, kanskje har de noe planlagt som kan passe for dere også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Skullkrusher changed the title to Keiser - Our Wretched Demise (nytt album - 27. november) - kan streames!
  • 4 weeks later...

Har ikke fått hørt plata før nu, men det er jaggu gode greier. Ei stor forbedring fra forrige album, spør du meg. (Og jeg likte forrige album!) Det virker veldig gjennomtenkt, fra albumomslaget til låtrekkefølga. Det er ikke heilt min type svartmetall (jeg heller mer mot «våt» gitarlyd med åpne akkorder, tenk mer Slowdive og mindre Iron Maiden, hehe), men fenger lell. Tidvis gjør det til og med mer enn fenge! Som feks de mer melodiøse partiene i «Scourge of the Wicked» eller «Shroud» (akustisk gitar og koring er aldri feil i svartmetallen, bare spør Agalloch)—og, allermest, «Eternal Onslaught». Liker godt «Prelude to War» og «The Fog»—kunne tenkt meg enda fler slike for å gi mer dynamikk i albumflyten. (Ja, jeg liker «post rock», klassisk musikk, og anna sånn der «kjedelig» musikk, hehe.)

Når dere treffer folka som ikke lener i deres stilmessige retning til daglig, da vet dere at dere er inne på noe. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.