Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[SELGES] Blackheart Handsome Devil 15 1x12" Stack (Modifisert)


Duckling

Anbefalte innlegg

Oppryddingen fortsetter, og vi har nå kommet til et snasent lite rør-stack som aldri brukes.

Forsterkertoppen har fått innebygget reverb som styres med et pot på baksiden av toppen, som fungerer veldig fint. Den har også fått en tre-posisjons "voicing"-switch på fremsiden. Målet her var at første posisjon var ampens originallyd, andre posisjon skal få den til å låte mer som Fender (aner ikke hvilken), og tredje posisjon skal få den til å låte mer som Marshall (aner heller ikke her hvilken). Jeg aner som sagt ikke hvordan dette er gjort, og jeg har ikke erfaring nok til å uttale meg om hvor nært det treffer Fender og Marshall, men det er hørbar lydforskjell i de tre posisjonene. Fender gir litt mer clean headroom inbiller jeg meg, mens marshall gir litt mer trøkk, i mangel på bedre ord. Den har også fungert godt overens med pedalbrettet mitt de gangene jeg har trengt det.

Kabinettet har fått byttet ut elementet med et Warehouse British Invasion ET65. Hvordan dette låter i forhold til originalen aner jeg ikke, men jeg har ingenting å utsette på det! Kabinettet er halvåpent bak. Det er skruehull for å montere en plate for å få det lukket, men den plata har dessverre røket ved en anledning. Er dog sikkert lett å sage til noe selv av en MDF-plate eller liknende om man vil ha lukket cab.

Stacket står i Horten, Vestfold, og kan prøves her. Ønsker helst ikke å sende det med posten pga størrelse og vekt, men om noen kjenner noen som kjører forbi i nærheten så kan jeg være behjelpelig med transport til fornuftig knutepunkt!

Tenker i utgangspunktet 4000 for dette stacket, men kom gjerne med bud :)

IMG_0044

Fler bilder her: https://flic.kr/s/aHsmPWrN1U

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.