Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY kit - Der May booster fra musikding


Anbefalte innlegg

Hadde en ødelagt MXR Phaser som jeg fikk her på forumet for en stund tilbake og aldri fikk til. En pot, led og bryter. Perfekt utgangspunkt for en booster. Og det er jo alltid gøy med gjenbruk? 

Er veldig trofast mot Musikding sine kits. Dette er kanskje det letteste kittet de har, sammen med Distortion Plus klonen. 

Da ble det en Der May med rosa led. Veldig trangt rundt input Jack og DC Jack, men med litt knoting så gikk det fint. Ville løst det annerledes hvis jeg brukte en uborret chassis. 

Låter helt utmerket! Veldig mye gain i forhold til andre booster jeg har hatt. Passer perfekt for å tighte opp en crunch kanal, som en erstatning til tube screamer for å oppnå high gains. En god soloboost er det også. Både løfter og "rensker opp" tonen en del og gir en god Boost. 

Anbefales for nybegynnere og viderekommende. 

Skal dekke til MXR logoen etterhvert. 

20200712_181053.jpg

20200712_181030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikding har utmerkede sett. Jeg satte akkurat sammen en EQD Acapulco Gold-kopi derfra, låter helt fantastisk til en brøkdel av prisen (Originalen er for øvrig helt vanvittig overprisa med tanke på hvor få og billige komponenter pedalen har.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Arkadian skrev:

Lag heller en artig parodisk vri på den, som i vedlagte fil. Vektor-pdf, bruk den om du vil. Jeg tegna den akkurat i Illustrator.

may.pdf 344 kB · 2 downloads

Herlig! Skal få printet den på jobb etter ferien 😁 

De nailet denne kopien imponerende godt. Skal du etterligne lyden til May, så kommer du skummelt nærmt med denne på en litt overdreven clean kanal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.