Web Analytics
Jump to content

NGD Strandberg boden os 8

whiplash
 Share

Recommended Posts

fikk endelig tak i en Strandberg til ok pris, måtte bare slå til. Så nå er det ikke lenger tvil; jeg har bedre utstyr enn ferdigheter. ?

mulig jeg bytter ut emg mikkene med tiden... er ikke veldig gira på aktive mikker, men det var den kom med og det er en sjanse for at jeg endrer syn.

mulitscale ble ikke noe problem, føler faktisk det er mer naturlig å spille slik.

beklager til alle som får et kraftig tilfelle av GAS ;)

WP_20161031_002.jpg

WP_20161031_003.jpg

• Like 6

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Nei, men ville personlig sett mot det merkene som har noen flere år i gamet. Ser nå at du har fått et bra tips under (eller over ettersom).
    • Jøss! Ja, dette ser snasent ut. Den custom-funksjonen har alt jeg ønsker meg. Billig var det òg. Tror jaggu jeg skal legge inn en bestilling her. Tusen takk for tips!
    • Jeg har testet litt GFS og synes det er egentlig ganske ok, men med tanke på dyr frakt og moms, blir det ikke så billig lengre likevel. (Husker enda med glede da dollaren var nede i 5kr  )  har du tid å vente litt, vil jeg sterkt anbefale Bootstrap pickups. Har ikke testet Stratmikkene derfra men er superhappy med tele- og jazzmasterpickups.  https://bootstrappickups.com/products/custom-single-coil-for-strat-by-custom-featherbottoms-custom-sound-machines  
    • Så du har dårlig erfaring? Seymour Duncan har ingen Stratocaster-pickuper som er bare litt overspunnet, tror jeg. Nærmest kommer SSL-1, men jeg skulle gjerne hatt noe som var et halvt hakk hottere enn det.
    • Ville heller sjekket finn.no for Seymour Duncan osv
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.