Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roland FC-200


Rohde

Anbefalte innlegg

Hei. Kunne noen hjelpe meg å finne bruksanvisning til Roland FC-200? Det er en midi-footcontroller jeg kjøpte brukt, men som har et par funksjoner jeg ikke vet hva brukes til. Har prøvd å søke på nett, men det ligger ingen bruksanvisning på Roland sine hjemmesider.. Kanskje de regnet med at ingen var så dumme at de trengte det - og derfor unnlot å lage en bruksanvisning?

Vel, hadde vært fint om noen kunne hjelpe :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror ikke du kan endre på sysex'en til fc200... så du må gjøre det på modultingen du har, om det går...

Ellers så er det vel bare vanelige greier... pil opp = bank opp, pil ned = bank ned etc etc etc...

Tror du må spesifisere problemet ditt litt nærmere for å få hjelp... har ikke sett så mye på den selv (men har en fc100 en plass)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg greier jo å skifte banker osv, men da er den i standardmodus. Skal prøve å forklare de andre modusene jeg.

sysex og modulting sier meg lite, forklar gjerne, men jeg skal altså ikke endre på noe. Bare vite hva det er til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.