Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Grill cloth til Twin Reverb


Anbefalte innlegg

Fikk en '77 Twin Reverb i delbytte på en gitar, men den har uoriginalt og støøgt grill cloth (eller nå hva det heter på norsk). Fikk anbefalt aged korrekt trekk fra Mojotone, men de skal ha ca USD 100 for frakt. Er det noen som vet om noen gode alternativer som ikke koster skjorta? Grazie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Pledrik skrev:

Fikk en '77 Twin Reverb i delbytte på en gitar, men den har uoriginalt og støøgt grill cloth (eller nå hva det heter på norsk). Fikk anbefalt aged korrekt trekk fra Mojotone, men de skal ha ca USD 100 for frakt. Er det noen som vet om noen gode alternativer som ikke koster skjorta? Grazie.

http://www.tube-town.net/ttstore/Tolex-Grillcloth/Grillcloth:::111_120.html?MODsid=dilngnc6k6oor43mguneo1bo82

 

Blir enda billigere når du registrerer deg, tysk moms blir trukket fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en" lekeordre" hos Mojo nå, for èn stk single-coil skal de ha $52 i frakt for vanlig Priority Mail. Det er bare sludder, her legger de opp til å tjene ekstra penger på internasjonale orde virker det som. Shady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Fant en perfekt en på ebay. 40 bøcks med alt. Snart kommer dyi tråden "pledrik gjør ting han ikke kan". Kan forsåvidt legge inn noen innspillinger under samme tråd?...

Forsterkeren er forøvrig veldig fet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da fikk jeg byttet grillen. Tok en liten time og må si meg veldig fornøyd. Forsterkeren forøvrig er veldig bra. Disse modellene har jo den litt forhatte master volumen, men med litt skruing så har jeg funnet godlyden. Tipper den har vært mod'et (den spiller ikke i nærheten av så høyt som den skal) så skal ta den med til doktoren en tur for nattesøvnens del. 

image.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.