Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TC Electronic G-System


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Njaaaa... Har man bruk for så mye dill da? Ikke det at TC's greier er "dill" men man får jo etter min mening størst glede ut av den gitarlyden som responderer mest mulig på alle små variasjoner jeg som den som spiller på gitaren, påfører instrumentet mitt! Klart det er jo kjekt å ha effekter av høy kvalitet når man skal bruke noe, men jeg prøver å holde effektbruken nede nettopp for å la meg og mitt utrykk være det som absolutt er det som kommer fram, istedenfor en maskin. Men en sprø effekt kan jo så absolutt også være et veldig bra virkemiddel i en større sammenheng (låt) men som en utøvende musiker vil jeg gjøre det så naturlig og utfordrende for meg selv som mulig, nettopp for å sørge for en kontinuerlig utvikling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha!! :D

Men trenger man?... :P

Men joa... Jeg skjønner godt! Er forferdelig glad i alle gadgets, men jeg skal avstå av praktiske og økonomiske grunner :P

Ja, man trenger!! :P

Er jo gøy å ha masse effekter man kan leke seg med i en og samme boks, men man kjøper ikke en sånn en om man bare er ute etter bare klang eller chorus. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Så dette jeg også, og ble vel i utangspungtet interessert. Jeg har en G-Force, men har vel etterhvert funnet ut at jeg hadde klart meg med en Line6 delay med noen preset, en flanger en chorus en volumpedal og en wha.. men jeg kommer nokk til å savne fleksibiliteten av å ha alt på et brett, og det å ha mulighet til å konstruere sine egene preset,men må inrømme at 60% av effektene som finnes er jeg aldrig i nærheten av å bruke.. det finnes over 200 ferdigdefinerte preset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladet Guitarist gjorde nettopp et review av denne greia, og den fikk veldig veldig bra karakter! Som sagt ikke min smak, men kvalitet og brukervennlighet skal være på topp og tross stiv pris, verdt pengene...

Det beste med nytt utstyr er jo å når de bekrefter seg selv gjennom bruk! Hva et ark med specs sier om noe er ikke det samme som når man står med et lite romskip foran føttene som er umulig å bruke og som låter som en Amiga! Men dere som sikler: rest assured at denne greia skal være bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Musik Praksis testa den i siste nr. Men det ser ut som om jeg beholder G-force`n min Får heller skaffe meg et skrydstrup brett med tid og stunder, da har men jo en like fleksibel løsning. Med mit enkle opsett er det ingen problemer å kjøre G-force`n sammen med et enkelt midibrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Noen som tilfeldigvis er på utkikk etter en slik sak? Har gått til anskaffelse av en selv, men innser at jeg ikke har bruk for alle funksjonene den tilbyr...men når ble musikkutstyr fornuftig? :huh:

Det er uansett en griselekker sak med utrolig gode effekter! Godt fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis er på utkikk etter en slik sak? Har gått til anskaffelse av en selv, men innser at jeg ikke har bruk for alle funksjonene den tilbyr...men når ble musikkutstyr fornuftig? :huh:

Det er uansett en griselekker sak med utrolig gode effekter! Godt fornøyd :)

Mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis er på utkikk etter en slik sak? Har gått til anskaffelse av en selv, men innser at jeg ikke har bruk for alle funksjonene den tilbyr...men når ble musikkutstyr fornuftig? :huh:

Det er uansett en griselekker sak med utrolig gode effekter! Godt fornøyd :)

Mye da?

11.000.- under dette så beholder jeg den heller selv ;) Som ny, dønn strøken osv.

Men skal vi prøve å ikke gjøre dette til en salgstråd? Send PM dersom noen skulle ha ytterligere interesse!

Endret av Lefsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.