Web Analytics
Jump to content

NGD Jem 77 PMC Kanskje ?

stensen
 Share

Recommended Posts

Noen har sikkert fått med seg at jeg er hekta på Jem's. Har skrevet kontrakt for henting av min første swirl (Jem nr 15) som skal hentes i sommerferien i Spania. Men mandag dukket det opp enda en Jem 77 PMC på ebay med "buy now" som er ganske uvanlig på såpass sjeldne gitarer. PMC'n er bare laget i 271 eksemplarer. Jeg klinte til og er nok en av svært få som har to PMC'r i samlingen. Betalte øksen mandag 11 mai. Det har vist vært transport streik i tyskland for gitaren er ikke sendt ennå. Bli så jæ.... frustrert når det går over en uke før selger gidder å svare på mail ang shipping. Har pr idag ikke fått noe svar på¨når han kan få sendt øksen. Hvis og om den kommer blir den nok et bytte objekt for den andre swirl'n jeg mangler Jem 77 GMC laget i 361 eksemplarer. Har nå tatt en standpunkt at når det gjelder dealing/bytting av gitarer så vil jeg annonsere at jeg ikke gidder å følge opp noe med en ev gitar dude så lenge han ikke klarer å svare på en mail innen 48 timer. Så vanskelig kan det ikke være. Er det flere som har opplevd selgere/kjøpere med sirup i ræ..... Her er øksen. Kommer kanskje.

post-7278-0-72969000-1432320231_thumb.jp

Edited by stensen

Fin swirl . Håper det ordner seg .

Har en en del selgere som svarer etter mange dager - ikke oppgir tel nr- ikke makter å ta eller sende bra bilder .

Disse klarer jo sjelden å pakke en gitar skikkelig heller .

Dessverre MÅ en bare gi opp uansett hvor lyst en har på gitaren .

Sist var det en som sendte en superstrat type gitar i en tynn original eske med to tynne lag bobleplast utenpå .

En gammel spinkel Ibanez kasse som rg550 kom med .

Det der er bare BINGO om den kommer frem hel .

Han påstod han KUNNE pakke gitar skikkelig.....en annen sendte en Gibson LP på samme måte ( Gibson kassene er bedre da , MEN halser på de uhuuu ) .

Edited by Sugardaddy65

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Godt tips, men dette er et kit som sannsynligvis ikke er verdt mer enn varmeverdien om en fyrer den i peisen når alle godbitene er tatt av. De originale stemmeskruene var så dårlige at de ikke var brukbare, og en gikk regelrett i stykker. Verdien i denne vil nok først og fremst være gleden den kan gi meg Regner med det er flere enn meg som som har et lite lager med avplukkede deler. De er kjekke å finne til andre prosjekter. Merkelig nok blir man aldri ferdig....  
    • Lang tid uten lyst - og når den er på vei tilbake ser jeg at alt er på vei til å bli borte ... Trist, men leit og ingenting å gjøre med det. Og i mellomtiden har alle bildene i byggetrådene mine mistet seg selv - usikker på hvorfor det har blitt slik, men nå som forumet også er i ferd med å miste seg selv, er det kanskje ikke verdt å reparere? Jeg skal lete opp det nye forumet og se om jeg finner ett sted å poste oppdateringer i der 🙂 Takk for alt og alle her inne!
    • Jo,jo.Som du sier,det er moro å prøve seg fram. Tips:Ta vare på originale pickuper og annet stash fra gitaren,slik at du kan sette den i original stand når du eventuelt selger den.Folk vil helst ha gitarer i original stand,og er ikke villig til å betale det ekstra som du har kostet på den.
    • Tenker litt av poenget er stor forskjell egentlig. Bør bli interessante muligheter for å diale inn diverse toner i midtstilling, spesielt om jeg legger på en coilsplit av humbuckeren og. Risikoen er vel heller ikke superstor siden det går an å kjøpe til en som matcher bedre og ta den som blir til overs i en annen gitar. Eller selge. Får vel alltids igjen noen kroner for sånt. Har jækla lyst til å prøve altså. Titte på videoen nå EDIT: Må vel innrømme at jeg EGENTLIG tenkte å prøve med noe fra Guitar Fetish, men stadig utsolgt det jeg skal ha og da eser budsjettet fort ut....
    • Har prøvd dette selv,Lollar Novel 90 i neck og Seymour Duncan JB i bridge.Det ble for stor forskjell mellom pickupene.Spørs også hva du hovedsakelig spiller (clean/dirty/full distortion).Egentlig trenger du to gitarer,hehe:  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.