Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Jem 77 PMC Kanskje ?


stensen

Anbefalte innlegg

Noen har sikkert fått med seg at jeg er hekta på Jem's. Har skrevet kontrakt for henting av min første swirl (Jem nr 15) som skal hentes i sommerferien i Spania. Men mandag dukket det opp enda en Jem 77 PMC på ebay med "buy now" som er ganske uvanlig på såpass sjeldne gitarer. PMC'n er bare laget i 271 eksemplarer. Jeg klinte til og er nok en av svært få som har to PMC'r i samlingen. Betalte øksen mandag 11 mai. Det har vist vært transport streik i tyskland for gitaren er ikke sendt ennå. Bli så jæ.... frustrert når det går over en uke før selger gidder å svare på mail ang shipping. Har pr idag ikke fått noe svar på¨når han kan få sendt øksen. Hvis og om den kommer blir den nok et bytte objekt for den andre swirl'n jeg mangler Jem 77 GMC laget i 361 eksemplarer. Har nå tatt en standpunkt at når det gjelder dealing/bytting av gitarer så vil jeg annonsere at jeg ikke gidder å følge opp noe med en ev gitar dude så lenge han ikke klarer å svare på en mail innen 48 timer. Så vanskelig kan det ikke være. Er det flere som har opplevd selgere/kjøpere med sirup i ræ..... Her er øksen. Kommer kanskje.

post-7278-0-72969000-1432320231_thumb.jp

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin swirl . Håper det ordner seg .

Har en en del selgere som svarer etter mange dager - ikke oppgir tel nr- ikke makter å ta eller sende bra bilder .

Disse klarer jo sjelden å pakke en gitar skikkelig heller .

Dessverre MÅ en bare gi opp uansett hvor lyst en har på gitaren .

Sist var det en som sendte en superstrat type gitar i en tynn original eske med to tynne lag bobleplast utenpå .

En gammel spinkel Ibanez kasse som rg550 kom med .

Det der er bare BINGO om den kommer frem hel .

Han påstod han KUNNE pakke gitar skikkelig.....en annen sendte en Gibson LP på samme måte ( Gibson kassene er bedre da , MEN halser på de uhuuu ) .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.