Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei 18 år gammel jente som bor i Buskerud og har utrolig lyst til å starte band. Ettersom jeg ikke er så kjent her nede og de fleste som spiller min sjanger allerede er opptatt i band, så velger jeg å legge ut en annonse her i håp om at det kan høres ut som noe for deg, og friste litt.

Jeg har selv aldri spilt i band, men har alltid hatt et sterkt ønske om det. Jeg har prøvd å fått med venner på det, lære seg instrumenter osv, men det har bare aldri blitt noe av. Jeg har selv sunget så lenge jeg kan huske, har ikke tatt noen "sangkurs", er for det meste gener og selvlært.

Jeg har også gått på basskurs, men spiller ikke bass fullt og helt. Men om det skulle bli nødvendig, så kan jeg få prøvd å trikse litt på bass på noen sanger og/eller live.

Sjangeren som står nærmest hjerte er metal, men det er ikke et must. Jeg vil starte det som et lite prosjekt der vi kan "finne oss selv" og eksperimentere litt med forskjellige instrumenter innen forskjellige sjangre. Selv har jeg ikke så mye erfaring innen growling/screaming og den slags, men har en litt mer roligere stemme. Dette kan selvfølgelig øves opp til, og om noen andre i bandet hadde vært interessert, så kunne selvsagt "koring" ha vært en mulighet.

Jeg er også glad i rock, har vært glad i det lenger enn metal, og ser for meg at det er en sjanger jeg kan mestre.

Om noen også ville dratt inn litt "synth" i noen sanger, så behøver man ikke å være redd for det.

Noen av banda som jeg liker er:
Motionless In White

Crowbar

Burzum

Avenged Sevenfold

Five Finger Death Punch

Rise Against

Coldplay

Muse

Kvelertak

++

Så det er selvsagt en mulighet å bevege seg fritt innenfor det.

Det jeg søker er en gitarist (helst to, rytme og solo, men en går også greit), bassist, trommis. Om vi mangler en av de, så vet jeg om noen som kan steppe inn der det mangler.

Holder altså til i Buskerud (Drammen/Røyken), har også et sted vi kan øve om noen lurer.

Vil helst ha noen som er rundt samme alder, men er ikke forbudt å være litt eldre eller yngre.

Send PM om du er interessert!

Endret av lacunatrip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.