Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox Stomplab


rocktrond

Anbefalte innlegg

For en liten tid tilbake bestillte jeg meg en Vox Stomplab. Grunnen var at jeg hadde vært med som gjest på noen låter på en gig, og savnet sårt en noise gate, samt mulighet for å booste på litt under soloer. Så jeg ville ha en enkel, liten greie jeg kunne putte i gigbaggen/gitarkassa for å ha litt kontroll på egen lyd på gigger der jeg ikke bruker eget utstyr.

Fant fort et par greie presets som jeg kunne bruke - og som ble brukt på en liten konsert i sommer der jeg var med som 'stuntgitarist'. Det låt faktisk helt akseptabelt rett i miksebordet.

Men nå har jeg sittet et par dager og laget noen presets helt fra scratch og jeg må si jeg er VELDIG fornøyd. Bruker da ett Atomic Reactor kabinett (gammeltypen med rør). Når jeg sammenligner den preseten jeg har laget for full vreng med den beste vreng preseten som ligger inne fra før, så blåser den rett og slett sokkene av den. Sjelden vært så happy med gitarlyden min (og jeg har hatt Marshaller, Mesaer og veldig mye rart av digitale amps/emulatorer). Jeg er rett og slett veldig nær drømmelyden min i en liten boks som koster godt under tusenlappen.

Jeg kan godt legge ut settingene for preseten når jeg får somlet meg til det, om det er noen andre som har denne lille boksen og vil sjekke ut hva jeg snakker om.

Noen andre Stomplab eiere/brukere der ute?

A2805411.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, her er skuffer og skap fulle av alle slags bokser og duppeditter, så Stomplab har man naturligvis også. Har den minste varianten for bass, uten pedal (bruker størrelse 42 i sko, og expression-pedalen på sånne mini-effekter pleier å være tilpasset skostørrelse 29...).

Kjekk liten sak som tar absolutt ingen plass. Bruker den når jeg øver med hodetelefoner, og har også prøvd den foran bass-ampen og det var gode greier det også. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.