Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rhythm/treble-switchen.


TUFFTUFFTUFF

Anbefalte innlegg

Hej, hur gör man enklast om rhythm/treble-switchen (på en helt vanlig el-gitar, en Gibson Les Paul Custom Lite för att vara exakt) till en switch som bara står på treble hela tiden (nej, inte gaffa)? Alltså jag använder bara treble och i fyllan och villan så kommer jag alltid åt switchen så det hade varit enklare att bara haft den i trebleläge hur man än rör switchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke bor på rett sted i forhold til deg, men dette koster deg ikke stort hvis du er kjapp. Jeg har voksne (barn) som bor i Oslo, og som kan ta med gitaren til meg. 200 kroner til avkommet for frakt og tort og svie, 300 kroner til meg for jobben, og du henter gitaren i tigerstaden rett over påske. Gitaren kan leveres på Tveita eller i Kingos gate. Det er et tilbud, teik itt år liv itt. Skal gjøre moden slik at man kan gå inne med en avbiter for å reversere den, bruksanvisning følger med.

Forbehold om at avkommet gidder, men jeg tror de stiller opp.Send meg en PM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för tillbud, Castor, ska definitivt vurderas (om avkommet ditt gidder förstås) :) . Ska jag tolka det som att det är väldigt vanskelig och att jag inte ens borde tänka tanken att göra det själv eller? Liten ändring förresten. Customliten har coilsplit, så optimalt för mig hade varit att flytta rhythm/treble switch-funktionen till där coilsplitten sitter, vid volymrattarna, istället (jag använder inte coilsplit men rhythm/treble kan vara bra att ha som on/off-switch eller om man nån gång i repan vill spela litt lavere). I mitt huvud låter det som om det är väldigt kompliserat, men jag är ju svensk, så..

Bild:

http://www.rainbowguitars.com/imagesproduct/gb/gblpcltebgh1-xl-02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.