Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarstativ for 2 gitarer?


Siss29

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med denne type gitarstativer for 2 gitarer. Er på leting etter ett billig stativ for å ha både Les Paulen og Strat-kopien stående i. Foreløpig ligger de oppå ett hobbybord på naborommet til stua (som er ett kombinert hobbyrom/garderoberom) Her er det ikke veggplass, så de må stå i ett stativ på gulvet. Vil ett slikt stativ stå stødig når bare den ene gitaren står i stativet? Med to små på 1 og 3 år med stor fingerkløe, kan jeg ikke ha de stående hvor som helst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller jeg ville ha gått for Hercules-stativ. Det er ikke noe problem med stødigheten selv om man bruker den ene gitaren.
Det finnes ikke stativer som er stødige hvis de blr angrepet av en treåring. Har de tilgang til rommet, må du ha de i låst kasse for å være trygg, men det er du sikkert klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller jeg ville ha gått for Hercules-stativ. Det er ikke noe problem med stødigheten selv om man bruker den ene gitaren.

Det finnes ikke stativer som er stødige hvis de blr angrepet av en treåring. Har de tilgang til rommet, må du ha de i låst kasse for å være trygg, men det er du sikkert klar over.

Jeg har 4 unger, så jeg er klar over at de ikke kan stå hvor de oppholder seg til vanlig. :wacko: 3-åringen rører faktisk ikke borti utstyret. Men 1-åringen er mye mer klåfingra. Forsterkeren har feks mye morsomme knotter å skru på...og attpåtil så blinker det med røde, grønne og orange lys på den :o Neida, gitarene skal stå på hobbyrommet ved stua hvor de minste barna sjelden er. Med 4 barn så tenkte jeg at de sto lettere tilgjengelig for meg i ett slikt stativ, istedet for innpakket i gigbag og liggende på ett hobbybord og tok opp plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hercules er gode saker! jeg har 2-gitars varianten av den over. Står dønn med bare 1 gitar i også. Jeg ville ikke hatt det stående på et rom med tilgang til smårollinger, da ville jeg heller gått for veggheng. men som du skriver er ikke det et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.