Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wren and Cuff pedaler. Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett på, hørt på og lest om fuzz-pedaler i det som føles ut som en evighet nå. Jeg tror valget faller ned på Wren and Cuff - Box of War

http://wrenandcuff.com/site/the-stompboxes/box-of-war/

BOW_72dpi_bigger.jpg

Er det noen her inne som har erfaringer med denne pedalen, eller produsenten ellers? Og er det noen som vet om noen gitarsjapper i Oslo eller omegn som selger pedaler fra Wren and Cuff? Jeg har lest og hørt så mye på denne pedalen nå at jeg nesten føler at jeg har spilt på den selv, men for sikkerhets skyld hadde det jo vært greit å få testet den med egen gitar/forsterker fremfor å bestille fra utlandet og gamble på at det høres ut som man vil ha det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på hjemmesiden at det ikke finnes noen norsk dealer, nei. Så da må du nok importere.

Tenkte det kanskje var noen som hadde tatt inn et fåtall eller at W&C ikke hadde oppdatert siden sin på en stund, hehe. Lenge leve håpet!

Dette er vel en klone av en 'civil war' EHX/Sovtek Big Muff, så hvis du ikke vil importere er jeg sikker på at deg skal gå an å spore opp en lignende klone her til lands. Det er nok ikke den eneste av sitt slag...., med mindre det er sjånaden du trakter etter.

Det stemmer. Jeg syntes ikke pedalen ser så alt for stilig ut egentlig, men har lest gjennom utrolig mange anmeldelser og forum hvor de hyller denne pedalen for sin replikasjon av Sovtek-sounden (dog med mer slitesterke komponenter). Derfor er jeg interessert i å gi den et forsøk, og da enda mer hvis det hadde seg slik at jeg kunne teste den på forhånd eller lese noen varme ord om den fra medlemer av dette forumet :)

Endret av proffloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proguitarshop.com har den i "stallen" sin. På nettsidene deres er det en sånn "test it on your own amp" greie, som visstnok er opptak av signalet rett ut av pedalen, som du kan spille av via ampen din hvis du setter en kvartoms plugg i ene enden på en 1/8toms aux kabel.

Om det gir et reelt bilde får være usagt fra min side, men du får se selv hva du synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.