Web Analytics
Jump to content

Endelig er vi på Spotify!

Polkagrisen
 Share

Recommended Posts

Jeg pleier til vanlig ikke å kommentere noe som har med språk som går ut over bokmål og nynorsk, noe vi som modererer liker at folket holder seg til, men nå er jeg litt i tvil. Dette har jeg ikke hørt om før.

Hva er et Matilband? Et band som bringer mat til den som hører på, eller et det en eller annen sjangerbetegnelse en gammel gnukk ikke har hørt om?

Med undrende hilsen, CF

Aha. Jeg har prøvd meg på jafs på Olrud, og jeg må innrømme at jeg ble meget skuffet da jeg oppdaget at Cheddar- og jalapenotilbehøret til den annonserte "hotte" burgeren kom på spruteflaske.

Ut over det, ser du har spurt etter billig studio. Send meg en PM hvis gitar- bass- vokalopptak til en rimelig penge kan være noe. Trommer har jeg ikke kompetanse og plass til. Bruker Cubase.

• Like 1

Aha. Jeg har prøvd meg på jafs på Olrud, og jeg må innrømme at jeg ble meget skuffet da jeg oppdaget at Cheddar- og jalapenotilbehøret til den annonserte "hotte" burgeren kom på spruteflaske.

Ut over det, ser du har spurt etter billig studio. Send meg en PM hvis gitar- bass- vokalopptak til en rimelig penge kan være noe. Trommer har jeg ikke kompetanse og plass til. Bruker Cubase.

Hold deg langt unna Jafs på Olrud, tror de skifter frityrolje sånn ca. hvert tiår. Stange er i en helt annen liga. :P