Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yamaha THR10c vs Fender Champ x2?


GlobalRider

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har noen formening om hva som er best av disse til lavt volum? Det er til kveldstid når ungene sover så det er ikke høyere enn tv-volum.

Har hatt Yamaha i ett år nå og er egentlig veldig fornøyd. Men så har det kommet noe støy i den og den kan ikke repareres.

Så nå lurer jeg på om jeg bare skal fortsette med en ny Yamaha. Men det er kjekt å prøve nye ting også. Men jeg har ikke sett noen Champ x2 her i området for prøvespill.

Noen som har innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser etter tilsvarende forsterker selv. Selv om jeg har mest lyst på en Yamaha, har jeg også lyst til å teste ut Roland Cube Lite. Virker som om den holder god kvalitet lydmessig og basert på en kort test låter veldig rent og pent på lavt volum. Ulempen er at den mangler en effektene som er på Yamahaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt begge deler og kan trygt si at super champ x2 låter vesentlig bedre enn thr-5/10. Men de to er til gjengjeld veldig forskjellige: thr er mindre, veier mindre, kan kjøre på batteri, ser 'kulere' ut(?), er transistor og dermed krever mindre forsiktighet, er billigere. Men for godlyd hadde jeg ikke vært i tvil, champ ampene til fender er råskinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.