Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Skedsmo/Oslo-området.


_Freddy_

Anbefalte innlegg

Hei, etter noen år med pause i fra musikken, så kjenner jeg at det klør i fingrene etter å spille/lage god Heavy/Rock-musikk igjen. Noen av mine inspirasjoner er Vinnie Moore, Steve Vai, Ritchie Kotzen, Paul Gilbert, Joe Satriani, Nuno Bettencourt, James Hetfield og Kirk Hammet for å nevne noen, noe jeg tror gjenspeiler seg i måten jeg spiller på. Jeg er 39 år og bor på Skedsmokorset.

Ser frem til å høre i fra dere.

Med vennlig hilsen

Freddy Josefsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Freddy!

Jeg er på utkikk etter ny gitarist nr. 2 til bandet mitt! Jeg skriver låter, men er mottakelig for at gitarister kommer med riff og licks og soloer som inspirasjon til meg å komme opp med tekst og vokalmelodi til! Ikke bare andre veien ;-)

Vi trenger en SERIØS voksen person som ikke er egosentrisk og vrien, men som har lyst til å spille låter vi allerede har utgitt på album slik de er komponert, og som faller hånd hanske med vår stil (mye southern rock, men ønsker en mer heavy-influence også på fremtidige låter!) Enten å passer man raskt sammen eller så gjør man det ikke, tenker jeg.

Smakebiter på meg og bandet mitt: http://www.youtube.com/watch?v=z_lB0fiyBeg

Ta gjerne kontakt på: heidiaband@gmail.com hvis dette høres ut som noe for deg! Legg gjerne ved tlf. nr. ditt. Så tar jeg kontakt.

Hilsen Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.