Web Analytics
Jump to content

Gitarist søker band i Bergen

Gneiss

Recommended Posts

Jeg er en kar på 24 år som leter etter et seriøst band i Bergen-området (fra ny-året av..). Jeg har spilt gitar i ca. 10 år og er rimelig rutinert band-spiller med et godt øre og relativt mye erfaring.

Jeg hører på ganske mye variert musikk som inspirasjon, alt fra prog-metal (Dream Theater, Between the buried and me, Opeth etc), eldre rock (Zeppelin, Deep Purple, Focus etc) til helt andre ting (Coldplay, Muse, Queen, Knopfler), men jeg er i utgangspunktet veldig fan av progressiv rock! (Liker at det trøkker litt, men er veldig fan av allsidigheten og lydbildet til f.eks band som Opeth)

Som låtskriver er jeg ikke så voldsomt dreven, da jeg sliter med å komponere gode låter fra bunn av (Kjekt å mekke riff og den slags, men det blir for ensidig når en ikke har noen å jamme med), men jeg er kreativ på gitaren og er flink til å spinne videre på eksisterende ideer, lage gode riff etc.

Jeg har utstyret i orden(!). Spiller på en Fender strat med en fender amp (og gitar-lyden er deretter..), MEN jeg har ikke noe øvingslokale eller denslags.

Tl;dr:

Jeg leter etter noen å spille sammen med som ligger noenlunde på samme nivå som meg selv, med erfaring og kanskje litt ambisjoner (uten å slutte på studiet av den grunn..). Er det noen som leter etter gitarist (allerede eksisterende band) eller som kanskje kunne vært interessert i å starte opp noe, ta kontakt (pm). :)

• 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Hei, Jeg trenger en ny sadel (for E-strengen) på broen på min Fender American Performer Precision Bass. Se vedlagte bilder. Så vidt jeg kan se er den lik den på American Delux bassene. Jeg håper å få tak i en uten å måtte kjøpe en komplett ny bro. Kanskje noen her har en liggende etter å ha byttet ut broen på egen bass?  
    • Takker. Sender mail til Line 6 Support som bare kommer med svada..
    • Senderen funker ikke med g30. Senderen funker med g70 og g75…
    • Ja, stemmer det. Line 6 boksen har kanskje ikke saueplage.(EDIT: hahaha. Squelsh) Blander utstyr. Kikket over manualen på den nå. Ser ut til at det rådes til å ha den unna diverse utstyr og andre «høye» pedaler etc. for min del er denne nå egentlig ubrukelig.    så jeg må også på leting etter noe nytt. Jeg vet jeg vil ha en digital sender og mottaker, men jeg vil ikke ha noe 2.4 ghz utstyr. Alt for mange usikkerhetsmomenter når det kommer til wifi teknologi. Kjipt å få dropouts fordi publikum har smarttelefoner egentlig.   kanskje noen andre har noen gode råd for hva som funker bra?   kan anbefale å se denne videoen. Forklarer mye     
    • Takker! Ja tragisk nok så bruker de andre i bandet G30 (som jeg selv hadde før) og det funker uten problemer. Du skrev "squelsh funksjonen", mente du scan for best channel? Den bruker jeg alltid.  Ja den er vel dårligere pga den ikke har antenne, mens det har jo G30. Men vet du om senderen funker med G30? Og vet du om andre bra trådløse systemer?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.