Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger du vokalist, Bergen?


Aspmyra

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å synge og spille gitar. Gjorde det greit på eksamener i fjor da jeg studerte musikk, så noe må jeg jo tydeligvis kunne. Jeg synger mye jazz, pop og rock. Har ikke store erfaringen med metal desverre. Stiller litt krav om at musikerne i bandet/ensamblet skal være viderekommen og helst rundt min egen alder, 19-23. Selv er jeg 90-modell og synes det er kjedelig å studere uten å drive på med noe musikk på siden. Interessert? Ta kontakt da vell! Har noen låter som jeg synger i hvis du vil høre.

Endret av Aspmyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Jeg bumper denne, for jeg ønsker et seriøst band, gjerne etablert, det spiller ingen rolle. For nå er jeg bare supergira på å komme igang med et prosjekt.

Helst i sjangeren jazz, pop og/eller rock. Men jeg er veldig gira på det meste nå. Jeg er tenor så jeg tviler på at noen metalband vil ha meg, så håper noen andre kan finne meg interessant. Hvis dere ønsker å høre meg synge kan dere få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gitarist/vokalist/bassist/trommis! som søker folk til band! Hovedinstrumentet mitt er da Gitar og har mange årserfaring både med liveopptredener og band. Er 19 år og startet å spille når jeg var 12. Inspirert av band som: Radiohead, Mogwai, Modest Mouse, Joy Division, Pixies, Interpol, The Killers, Explosions in the sky, Band of Horses, Pink Floyd, The Flaming Lips, Pavement osv. Har Mange effektpedaler og da mener jeg mange. Liker å lage nyskapende lyder og diverse. Bastiangustavsen@hotmail.no for kontakt ! eller bare send en melding her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.