Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The tigers are out of the cage, the Stones are rolling again!


Audun

Anbefalte innlegg

Bill Wyman?

Yes sir! :) 20 år siden sist.

Fordommene florerer.

Og nei; jeg hører på, og digger, til daglig Queen, Aerosmith, Justin Timberlake, Run DMC og mange fler.

Det var en spøk fra min side, som jeg bare måtte ta. Du kan jo spørre herrene Timberlake, Tyler og Perry, de som er igjen i Queen hva de mener om Jagger. Jeg kan ta feil, men jeg ser for meg at de er uenig med deg.

Trur nok det ja. Sjekk ut Shine A Light-konsertfilmen, det låter fett som rakkern der!

Og det er ikke en spesielt bra Stoneskonsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor i sammenhengen det ble bestemt at jeg ikke liker Stones. Påpekte kun at han ga uttrykk for voldsom Parkinson, og lagde mye mindre lyd enn energiutvekslingen skulle tilsi. En kuriositet. :) Tviler dog ikke på at den faktisk trøkken er tilstede (i det minste i større grad) om man står der og ser dem live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor i sammenhengen det ble bestemt at jeg ikke liker Stones. Påpekte kun at han ga uttrykk for voldsom Parkinson, og lagde mye mindre lyd enn energiutvekslingen skulle tilsi. En kuriositet. :) Tviler dog ikke på at den faktisk trøkken er tilstede (i det minste i større grad) om man står der og ser dem live.

Jagger har da så og si alltid vært sånn. Det er jo hans varemerke, og det hadde vært veldig mye særere om han plutselig hadde stått rett opp og ned. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.