Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The tigers are out of the cage, the Stones are rolling again!


Audun

Anbefalte innlegg

Tenk om Jeff Beck hadde vært i Stones i stedet for Wood... Keef & Beck. B)

Jeg kunne faktisk ikke vært mer uenig. Beck har sin greie, og er til tider brilliant på det, men jeg synes opptaket her viser at det blir total-kræsj ifht. hva Stones er. Hør på soloene til både Wood og Keef. Det høres mye mer naturlig ut enn den halvsure tremolo herpinga til Beck.

By the way var det en gjestegitarist til. Ingen ringere enn Mick Taylor på den smått episke Midnight Rambler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keef er så kul at jeg trur jeg dauer! Hadde vært skikkelig tøft å være der!

Det som er meget kult, er at siden 2007 har Keef tilsynelatende lagt av seg mye av poseringen i stedet for å spille, og det virker også som om han er mer edru og fokusert på det han skal gjøre. I 2007 spilte han knapt gitar på de låtene han sang på. I går både spilte han og sang, etter det jeg har sett av videoklipp, og det gleder i hvert fall mitt hjerte. Keef er cool no matter what, men han er definitivt aller coolest når han spiller med baller, i tillegg til å se cool ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

THOR! Du har sammenlignet lett tragiske Jack White med Mick Jagger i en annen tråd. Jeg kan være enig i at sangprestasjonene til en viss grad kan sammenlignes i noen få tilfeller, men det er dog ingen tvil om at MJ som frontmann, er legendarisk, og jeg gidder ikke høre navnene Mick Jagger og Jack White i samme setning flere ganger.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn (antar alderen), virker det mer som om han har store problemer med samtlige ledd i hele kroppen, enn noe annet. Har aldri sett så mange bevegelser og så mye (awkward) energi produsere så lite sonisk energi. Håper VIRKELIG de har mer trøkk in real life enn det disse videoene gjengir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn (antar alderen), virker det mer som om han har store problemer med samtlige ledd i hele kroppen, enn noe annet. Har aldri sett så mange bevegelser og så mye (awkward) energi produsere så lite sonisk energi. Håper VIRKELIG de har mer trøkk in real life enn det disse videoene gjengir.

Regner med du digger metal, og metal only, og ikke har særlig begrep om hva som foregår, og har foregått ellers i pop/rock- verdenen.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.