Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

POD 2.0 / POD XT


Anbefalte innlegg

Solgte min Pod 2.0 og kjøpte XT. Jeg har også oppgradert XT'en med "Vetta" softwaren man kan kjøpe og laste ned fra Line6.com.

Må si jeg var litt lunken og angra litt i begynnelsen på at jeg bytta til XT, men alt det gikk over når jeg oppgraderte med overnevnte vetta software.

Bruker Pod XT både live og i studio (dog ikke utelukkende) og har gode erfaringer med den.

Skjønner godt at folk friker ut av Pod XT, det er jo så sinnsykt mye greier å velge i. Det er sikkert hundrevis av funksjoner jeg aldri har brukt.

Det bør nevnes at når jeg først bestemte meg for å sette meg inn i PodXT plukka jeg den til en laptop. Å sitte å ratte lyder gjennom et bittelite display fikser jeg ikke.

USB og guitarport funksjonene er jo bare helt kanon. Sitte å øve/ jamme etter satriani låter (uten gitar) der originalkompet fra Satch's CD spiller.... råartig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om Pod xt og Pod xt live jeg da :D

Liven er jo 1500kr dyrere og da boer den ha bedre lyd ( den er jo ny og prisen kommer sikkert til aa synke men), den har jo ogsaa volum/wah kontroll....

Veta faan jeg :)

Blir det billigere aa bestille fra www.music123.com

Fra sound1:

Pod xt: 3800kr

Pod xt live : 5000kr

Music123:

Pod xt: 300 dollar

Pod xt live: 400 dollar

Hvem blir billigst av de to, da tenker jeg paa bade pod xt live og pod xt, inkludert moms, frakt og alt det tullet. Va maa jeg betale naar det kommer til doeren min?

Vet att dette har vert oppe foer men jeg skjoenner det bare ikke.. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.