Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reperasjon av Kretsbrett, Stavanger


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg satte feil sikring i studiomonitoren min og brant opp minst en resistor som jeg gjerne skulle ha bytta. Tenkte litt på å prøve selv, men har veldig begrenset kunnskap på slike ting. Er det noen som kjenner til noen butikker/verksted I Stavanger området som kan ordne slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikkjeder pleier vell å ha teknikere som utfører slikt arbeid :)

Er du heldig, er et kun resistoren som er ødelagt. Men det spørs litt på hvor sikringen var og konstruksjonen/design. At sikringer ryker kan riktignok være en god nok grunn til å levere hele graia på service, istedenfor å fikle selv.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Kjøpte dem på 4sound i 2008 for ca 2500pr stk, men de sier at de er såpass billige at det nesten lønner seg å kjøpe ny i stedenfor å levere den inn. Derfor jeg tenkte å undersøke litt om det fantes en rimelig elektriker som jeg kunne gå direkte til for å få sjekket det ut. Monitorene har forresten gått ut av produksjon, så jeg må kjøpe 2stk helt nye dersom jeg ikke får fikset dem så kan fort bli dyrt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, når det koster 2500kr, så skjønner jeg at det kan lønne seg å kjøpe nytt. Da er det jo bare å prøve å fikse selv ;)

Så lenge du er forsiktig mtp din egen helse og er flink til å rapportere og beskrive ting med bilder her, så kan vi alltids prøve å hjelpe deg. Å bytte en resistor er easy peasy. Er du heldig, så er det eneste som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.