Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

USB lydkort til bærbar


bel

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det lønner seg å kjøpe usb-lydkort fra England? Er det egentlig bare skatten man slipper eller er selve kortet billigere også?

Tenkte på en m-audio enhet. Hvis jeg har en mikser trenger jeg egentlig en m-audio boks holder det ikke med en usb til lydsignal ut og inn ledening?

Hadde vært fint med noen råd eller tips. Men de må komme rimelig kvikt fordi muttern kommer hjem fra london over helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig hun kommer over noen supre tilbud, men jeg har ikke hatt for vane å kjøpe slikt i London (til tross for at jeg er i London ofte selv, har postadresse i London med videresending hjem hit og har mulighet til å få ting fraktet som bagasje på fly veldig ofte...). Du må sjekke i hvert enkelt tilfelle, det kan være noe å spare, eller det kan være dyrere, dette varierer veldig mye.

Du 'slipper' ikke skatt, da du for det første må betale engelsk mva. (dog er denne lavere enn den norske), og egentlig må du også betale norsk mva. når kortet blir tatt med inn til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da ber jeg henne kjøpe hvis hun finner et tilbud.

Har sett på et m-audio kort til tusenlappen her hjemme. Har du noen erfaring med disse kortene? Fast track usb het kortet... Føler egentlig at dette passer veldig godt til mitt bruk etter å ha lest produkt beskrivelsen på hjemme sidene til m-audio, men hadde vært greit å fått en upartisk beskrivelse av produktet.

Takk for svar forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har ikke prøvd fastrackusb, men jeg har hatt m-audio mobilepreUsb i et halvt år nå og er veldig fornøyd med det. interfacet har 2 xlr innganger og 1 hiZ jackingang. preamper på begge kanalene. sånn alt i alt så er det samme boksen bare med en ekstra inngang

har tatt opp elgitar(via mik og forsterker og via min vox tonelab se), kassegitar og vokal med dette og synes alt låter veldig bra. kortet har null latency i direct monitoring og så godt som ingen i lyttingen fra pcn.

bruker kortet sammen med cubase sx og det funker som en drøm med vst plugins og vst midi instrumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.