Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Paul reed smith 513


mrwarensemble

Anbefalte innlegg

Har prøvd to stk, og det bra greier kort sagt. Om de er verd 50000 kan sikkert diskuteres, men fantastiske gitarer ja. Det er lydmulighetene du gaser mest på da eller? fikk ikke testet så vanvittig mye lydmessig, men spillbarheten er kanon i likhet med Miraen jeg betalte 7500 for......

Ja er vel lydmulighetene som er mest interessant men,det er jo også en sinnsykt flott gitar å se på...Og jeg er en av de som liker utseende på pickupene på 513 også :P

50000 er nok litt i det drøyeste laget men ser de ligger på 36000 ny fra forhandler i norge,men må vel være mulig å oppdrive brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe brukt? Ser det har gått noen for rundt 10K på bla eBay. Sett ut som nye og :)

I mine øyne er nyere PRS overpriset, selv om det er bra gitarer.

Hatt et par stk og synes de ser bedre ut enn de spiller, men smak og behag selvfølgelig.

ja tenkte å kanskje kjøpe brukt om en slik skulle dukke opp til en fornuftig pris.....Er det dumt?

hva mener du med 10K?norske eller dollar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenkte å kanskje kjøpe brukt om en slik skulle dukke opp til en fornuftig pris.....Er det dumt?

hva mener du med 10K?norske eller dollar?

10000,- NOK ja, $ hadde vært litt stivt :D

Har forresten hatt tilbud om å kjøpe en til en langt billigere penge enn det, så hvis du har litt is i magen finner du nok en til under 10K og!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000,- NOK ja, $ hadde vært litt stivt :D

Har forresten hatt tilbud om å kjøpe en til en langt billigere penge enn det, så hvis du har litt is i magen finner du nok en til under 10K og!

Helt seriøst.....Vet du hva gitar vi snakker om her eller?

Har du blitt tilbudt en prs 513 til langt under 10000 kroner og da altså ikke slått til????

Så en for noen noen år siden tilsalgs på finn til 22000 brukt så høres litt usansynelig ut i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de ligger fra 2700 dollar og opp til 6000 dollar på ebay så 10000 norske eller mindre en det ville i allefall være svinbillig! <_< <_<

Gjør noen let på ferdige auksjoner(completed auctions) Det er der du ser hva de virkelig går for ;)

Nå er jo ikke eBay det billigste stedet å gjøre bruktdeals lengre etter at de kjøpte PayPal og selgerne må inkludere de syke gebyrene i salgsprisen...

De siste gangene jeg har kjøpt gitarer på eBay har jeg blitt enig med selger om å avslutte auksjonen og fullføre handelen off ebay.

Som sagt hadde jeg tilbud om å kjøpe en for langt under 10000 Norske så det dukker opp greie deals hvis man følger med litt. Selges og kjøpes mye PRS -Er jo ikke akurat sjeldne greier.

Amerikanerne er jo stort sett blakke om dagen så det selges mye fett til en billig penge, noe som har gjort at jeg har røket på etpar nye gitarer siste måneden! Huff.. GAS hehe

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst.....Vet du hva gitar vi snakker om her eller?

Har du blitt tilbudt en prs 513 til langt under 10000 kroner og da altså ikke slått til????

Så en for noen noen år siden tilsalgs på finn til 22000 brukt så høres litt usansynelig ut i allefall

Jess, jeg er ødelagt av Tyler, Anderson og Suhr og er egentlig bare int i de.

DVS det er de jeg tørr å kjøpe uprøvd. PRS er litt som Fender og Gibson i mine øyne: De må prøves for å finne de bra eksemplarene(Oversatt: det er mye rart innimellom :) )

Har enda ikke prøvd en PRS som har vært riktig for meg, selv om jeg har eid etpar relativt dyre er de blitt solgt igjen etter kort tid.

Norske bruktpriser ligger selvsagt langt over utenlandske, derfor kjøper jeg veldig sjeldent brukt i Norge.

22K for en 513 tviler jeg vel på at han fikk, men kanskje hvis han traff på en som akurat var på jakt etter den gitaren og skulle ha den så fort som mulig...

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at man kanskje kan få tak i en brukt i fra statene for rundt 10000 pluss frakt og toll, men det blir vel nærmere 13 14000 når dette er betalt?Da er jo dette alikevel svinbillig vil jeg tro

Har alltid sett på nypris fra norge når jeg ser på brukte gitarer....er jeg den eneste i Norge som gjør dette eller???? :o :o :o :o

Rart å gå ut fra ebay priser i mitt hode i allefall,men kanskje det er meg det er noe gale med :P :P :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.