Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SOAD på Norwegian Wood!


kaiern

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er 15 år vil jeg da komme inn å se dem? En ting til. Er det denne jeg skal bestille?

NORWEGIAN WOOD FREDAG 2005

Frognerbadet, Oslo, Oslo

fre, 17.06.05 kl.17:00

Arrangementskode: OFE1706

Bare lurer..

Og hvordan funker dette? Alså hvor mange billetter selger de og er det de som kommer først til scenen står nermest? Litt flaut å spør om dette men :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på woodern i 2002 og 2003, fri aldresgrense, og ingen sånn idiotisk deling forran scenen for de over og under 18år. For å kjøpe alkohol må du være atten, men det er det eneste du skal gå glipp av.

Er det 6-7000 biletter de har pr dag!? husker ikke helt. Du kan stå hvor du vil, så lenge det ikke står noen der før deg :) Ganske fet festival hvis det er fett vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

System of a down er jo diggeren Satyricon! Og black metall ekke skikkelig metal!
Håper virkelig ikke du kommer og sier at SOAD er metal, da smeller det. Det er Nu-"Metal", som er enkelt og greit pop med gitarfuzz og litt dj-effekter i bakgrunnen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, SYstem of a Down er ikek akkurat NU metal. Det er det for lite "slick" og produsert for. Personlig synes jeg det er kjempetøft. Burde prøve å få med meg den konserten, for det er på bursdagen min. kanskje noen her gidder spandere en billett i presang? :) Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

System of a down er jo diggeren Satyricon! Og black metall ekke skikkelig metal!
Håper virkelig ikke du kommer og sier at SOAD er metal, da smeller det. Det er Nu-"Metal", som er enkelt og greit pop med gitarfuzz og litt dj-effekter i bakgrunnen.

Jeg sier ingenting! Men Satyricon er for hardt...

Og System Of A Down er for bra 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.